Menass Gebeliğimi öğrendiğim gün bıraktım, sonrasında ilk 3ay kokusundan tiksinmiştim.Bulantılarım bittikten sonra canım çekmedi değil hatta zaman zaman yine çekiyor. Lakin bunca zaman içmeyip bu saatten sonra heleki hareketlerini de hissetmeye başlamışken vicdanım el vermiyor içmeye.