Kadze bebeklerim2 AA ozmn bı bakayım ben açamadım çıkmadı İstanbul’da yım ama hiç o bölüm çıkmadı karşıma:(
Kadze bebeklerim2 yok deniyorum açılmıyor kadın doğuma gittiğimde sorucam bnm bildiğimde doktor sistemden acio ozmn alabiliyoruz belkide şehirden şehire değişiyordur bilemiyorum MHRS den alamıyorum çıkmıyor denedim
bebeklerim2 Kadze canım bende istanbuldayım zeynep kamilden alıyorum bazı bölümler her hastanede olmuyor ondan dolayıda çıkmıyor olabilir
bebeklerim2 Kadze [url=https://hizliresim.com/0Agnv6][img]https://i.hizliresim.com/0Agnv6.png[/img][/url] bak senin için mhrs girdim resmini çektim
Yasmer123 Prenses21 kadin doğum bakmıyo söyleyenler özel dır büyük ihtimal devlette başka bölüm bakıyo
Kadze Yasmer123 orayı da aradım dotkor muayene ye gidince yönlendirir ancak burdan randevu açamıyoruz dedi salı gitcem zaten daha 11.haftada olcam vakit var alabilirsem alırım alamazsam özele giderim artık şans
Kadze bebeklerim2 bende çıkmıyor işte kuzum 🤷 salı randevuya gitcem sorcam olmazsa özele gitcem zaten de devlete alabilseydim iyi olacaktı bakalım yine bakarım ama bende böyle çıkmıyo tşk ederim yine de❤️🥰