Asel-Aren benim iğneden sonra 4. Gün durdu kanamam , tabi aynı zamanda progestron da kullanıyordum sizin gibi. Lütfen endişe etmeyin iğneden sonra şak diye kesecek diye birşey yok. Kanamadan kanamaya da değişir bence. Bende çok endişeliydim sizin gibi ama şükür kesildi. İnşallah birdaha yaşamayız. Çok geçmiş olsun. Sağlıkla kucağımza bebeklerimizi alalım inşallah 🌸