Doktorumuz 12. Hafta da tahmini olarak kız demişti bugün yani 16+2 de kesinleştirdik 🥰
Bir oğlum vardı Rabbim bir de kız nasip etti şükürler olsun 🤲🥰 Rabbim tüm isteyene Nasip etsin inşallah kimsenin karnı kucağı boş kalmasın tüm kalbimle dua ediyorum 🤲🤲