pink_dream25 herkesin bünyesi farklı. Kimisi az alıyor kimisi çok . Kimisi su içse yarıyor kimisi ise sürekli yiyor ama hiç almıyor . Bu sitedeki hamiş arkadaşlardan öğrendiğim kadarıyla Sağlıklı beslenmek kaliteli şeyler yemek lazım. Kilo çok önemli değil . Bebeğiniz haftasıyla uyumlu olsun.