Syma-ma Yalnız bu vurulma-vurulmama postu değil. Ben bu işlemlerin yapılması taraftarıyım, maalesef sizinle aynı fikirde değilim. Zaten eskiden hiç vurulmamış olsam burada soru sormazdım direk vurulurdum. Aklımı karıştıran önceden yaptırmış olmamdı. Fikir almak istedim. Araştırınca ve arkadaşlar da yazınca 5 sene üzerinden geçtiği için doktoruma danışarak vurulmaya karar verdim. Her şeyin muhakkak artısı eksisi vardır. Ben elimden geleni yapayım, tedbirimi alayım da gerisini Allah bilir 🤲🏻