Hanımlar bugün tam 30 haftalık olduk ve doktor kontrolümüz vardı bebiş 1860 gr olmuş ben 7 kilo almışım 😳2 hafta da gelişimi önden gidiyor sizin kilolar ne durumda bi de bu önden gitme durumu normal doğumu ve zamanında doğumu etkiliyor mu normal doğum istiyorum Allah’ın izniyle benim gibi olanlar yardım 👌❣️