Goncikim Kızlar 5 gün sonra sezeryanla doğum yapacağım ama riskli olduğu için doktorum genel anestezi olacaksın dedi..nasıl oluyor çok korkuyorum🙏😞
Emorfo61 Komple bayiltiyolar korkulacak bişey yok haliyle uyanınca biraz sancın olacak ağrı kesici iğnelerle onu da atlatırsın ins bende genel anestezi ile doguracagim panik atak olduğu için bende epidural ve spinal düşünmüyorum
Goncikim Emorfo61 ya aslında en iyisi ama uyanamamaktan korkuyorum çok ağrıyla uyanmaktan korkuyorum😞🙏