Sureyyasel 26+3 günlük hamileyim son 3 haftadır inanılmaz ve rahatsız edici öksürük ve balgam var midem bulanıyor artık geçmek bilmiyor bebişime zararlı mıdır? Aranızda yaşayan var mı böyle 😕
OeLO Sureyyasel ben bu öksürügü bir ay cektim bahar alerjimden dolayi ilacta alamadim tabiki bol bol cay ictim sütlü bal ictim gercekten faydasi oldumu Valla bilmiyorum Sonuc itibarine Bir ay sürdü.
deletedmom80 Sureyyasel ballı süt iç sahlep iç suyu kaynatıp içine limon suyu sık şekersiz iç bire bir atıyor 2 günde afedersin balgamı attım doktor ilaç ta vermiyor
GkhanEbruzbay Sureyyasel 29 haftalığım bende canım 3 haftadır bende aynıyım maalesef kuru öksürük ve geceleri yatınca daha çok artıyor pekmez falan yiyorum ama geçmedi kendi doktorumu aradım bebeğe bi zararı Yok ama istersen kbb ye çık dedi yarın gidicem bakalım bende
Sureyyasel Bende zencefil zeedeçal ve bal karışımı yaptım öksürüğümü hafifletti ama balgam hala devam ediyor neden böyle oldu anlamadım soğuk da almadım 😣bebişe zararı olmasında öksürdükçe hareket etmiyor