Goncikim Canlar 32. Haftamdan beri boyun altımda çok terleme oluyo özellikle geceleri uyutmuyor beni ateş basıyo🤦🏻♀️Sizlerde de böyle bi durum var mı
momteacher Goncikim aynen canım sadece bende oluyor sanıyordum🤦🏻♀️ Boynum ve ensem gece çok terliyorum ıslaklığı da hiç sevmem sürekli yastık değiştiriyorum🥴 35.haftadayız bizde
Noalavin2020 Senay0607 32+4 üz bizde ☺️ Normal doğum mu olacak benim sezeryan büyük ihtimal Şubat sonu Mart başı doğum olacak.
Senay0607 Goncikim 32+0 da 1.922 gramdı 1 şubatta tekrar kontrole gideceğim bende bakalım kaç olacak doktor uyumlu olduğunu söyledi haftamla
Senay0607 Noalavin2020 valla bende sezeryan düşünüyorum ya bazı nedenlerden dolayı bana doktorum ilk 28 şubat dedi fakat pazar gününe denk geldiği için 27 şubat cumartesi olabilir dedi bende 1 mart olurmu diye soracapım 39+0 olucak 1 martta benim ona göre karar vereceğim bende 🙏🤗
Yagmur_C Goncikim o ateş basmaları çok fena kombiyi ben kapatıyorum eşim açıyor arkamdan 🙄 ama benim boynum değil genel her yerim. 32+4 ben de kızlar kasık ağrısı başladı mı sizde De? Aynı adet ağrısı gibi 1-2 Dakika girip çıkıyor her gün