Melisa_eker Urazim2021 Sizinde az kalmış maşallah rabbim sağlıcakla kucağına almayı masip etsin canım.😊
Urazim2021 Melisa_eker çok çabuk geciyor zaman amiin insallah canim hepimiz saglicakla yavrularimizi kucagimiza aliriz insallah 🥰😊
Melisa_eker mirzabebek-0121 Aynen öyle canım 🤭 Ama 11 haftalıkken ben az rahatladım.Bulantıdan yana.😊
mirzabebek-0121 Melisa_eker ya ben dayanamadım dün gittim doktora prilam ilaç verdi bana biraz daha iyi oldum ya bugün resmen kahvaltı yapmadan günü geçiriyodum ne su içiyodum ne meyve hiç bir şey yiyemiyordum