iremgun Benim dediğim olay yaklaşık 1,5 yıl önce. Ekip zaten nöbetleşe değişiyorya sizin doğumunzdaki ile aynı değil demek ki. Çünkü arkadaşım resmen ebeleri ben yönlendirdim dedi. Hatta doktorumu aradınız mı diye ben sordum dedi. Belki hastaneye yatış yaptığında hemen doktorunu arasalar dr gelirdi ama arkadaşım demiş aa biz ona haber vermeyi unuttuk demişler. O andaki deneyimsiz ekipten kaynaklandığını düşünüyorum ben. Amin herkese sağlıklı gebelikle ve sağlıklı doğumlar.