SineMina Dryalp guzel gidiyo 13 haftaligiz ibrahim avciya gidiyorum ozel muayenesi var bi kac hastaneyle anlasmali siz hangi dr gidiyosunuz
Mdnyldz Dryalp merhaba, bursa medicana hastanesi doktor okan özden’e gidiyorum. Şuan 18+6 haftalik hamileyim. Doğum için özel sağlık sigortası yaptırdım 5060 tl normal yada sezeryan o anki doğum şekline göre bu ücret üzerinden anlaştık. Siz?
Selimegzoglu Dryalp merhaba bende 35 haftalık hamileyim ziya Çetin’e gidiyorum muayene ücreti 100 tl doğumda jimerde olucak 6000 tl inşallah 😊
Dryalp SineMina ben Selçuk söylemeze gidiyorum özel muayene yeri var bu çarşamba insallah öğreneceğiz hangi hastanede ne kadar doğum olacak:)
Sumc Beeen 🙋🏻♀️ Medicana- müzeyyen uyanık. Özel sağlık sigortam var ancak geçen sene 300₺ idi yeniyılda değişti mi bilmiyorum.
Blackk34 Sumc memnun musunuz? Benim de sigortam var hem Medicana’da hem Esentepe de geçerli. Ama Medicana’daki doktorlar için daha sezeryan yanlısı diye duyduğum için Esentepe tercih edeceğim galiba çok çok kararsızım ikisine de henüz gitmedim.
Dryalp Mdnyldz ben Selçuk soylemez e gidiyorum bu Çarşamba’da insallah öğreneceğiz doğum ücretını felan anlaştığı hastaneyi muayene ücreti 150tl
babyandmom1 Merhaba 🙋🏻♀️ medicabile gidiyorum doktorum Songül Yapıcı. Doğum paketi satın aldığım için muayene ücretini bilmiyorum.
Sumc Blackk34 ben çok memnunum ancak memnuniyet kişiye göre değişir bence beklentilerimiz farklı olabilir. Ben gebelik öncesi rutin kontrollerime de kendisine gidiyordum hiç bir sıkıntı yaşamadık. Vücudunuz ve bebeğiniz normal doğuma elverişli ise kimse size seZeryan yapamaz sonuçta. Esentepede normale daha yakınsalar bile bebeğiniz dönmediyse yada sizin için uygun değilse onlarda mecburen sezeryan yapcak.
MKrasnic Blackk34 medicana için hemen küvöze aldıklarını da duydum ben. Sezeryan yanlı olmalarına artı
Ayssmom Merhaba :) yıldırım doruk Kemal köroğluna gidiyorum. Hamileliğim çok iyi geçmiyor bebeğim 10 gün geriden geliyormuş beslenmeye çalışıyoruz :)
Dryalp Ayssmom merhaba yumurta sabahları mutlaka aksatmayın haftada hatta bazen sabah 2tane yıyorum çocuk için süt peynir yumurta kuruyemişler meyve sütün yanında tavuk balık eksik etmeyin☺️Benımki biraz kilolu olacak demişti doktor 29haftalık suan bilmiyorum gidince ögrenecegız
Ayssmom Dryalp dediklerinin hepsini yemeye başladım 3 gündür güzel gidiyoruz inşallah böyle devam edebilirim bebeğimde beslenir 🙈 olsun kilolu olması daha iyi zayıf olmasındansa 5 kilo doğacak kadar değilse no problem 😁😁
Ayssmom beyza-guven evet konuşmuştuk ama ben bu ara memnun değilim sana magnezyum yazdımı bana yazmadı
Dryalp Ayssmom evet tatbiki o kadar olmaz ama en azından toparlanır kilosu☺️Onlar önemli ben hep yiyorum ben degıl sanırım bebek alıyor onlar sayesınde
beyza-guven Ayssmom bana yazdı sana neden yazmadi ki kac haftalik gebesin. ben riskliyim ama belki ondan yazmıştır bana erken doğum riskim var 23 uncu haftadan beri ama 33 um şuan