Herkese merhaba, 38+3. Haftaya sezeryan doğum tarihi verilmişti. Bugün çok şiddetli bel ve karın ağrısı ile kontrole gittim. Çok kasılmam çıktı doğum 37+5’e alındı. Şuan 2,850 gr 53 cm. Doktorum herhangi bir sakınca ve sorun yok dedi. Yine de bana bi erken geldi işte. Bu haftada doğum yapan var mıdır 😊😊 nasıl oluyor? Epidural sezeryan olacağım