gamzetahsin Arasarzu evet canim doktorum yarin kesin sanciyla aksama dogursun dese kabul etcem bekleyerek bebek kanala inmiyor dedi biz kndimiz baslatcaz dedi eger kafama yatarsa yaticam yrn bakalim dua et kavusalim bizde 😍😍😍
Lebis6 Arasarzu canımmmmm çok sevindim kavuşmuşsun bebeğine sende ya ❤️minikle ilgilenmekten buraya bakamaz oldum ben valla herşey yolunda mı ?
Arasarzu Lebis6 Yolunda canım çok şükür bende bakamıyorum haber veremedim o yüzden 😊 sende durumlar nasıl 😍
Lebis6 Arasarzu valla şükür sıkıntı yok büyüyor 🥰 benim ağrılarım azaldı dikişlerinde ama göğsümün uçları yara gümüş kapak işe yaramadı bende lanion kremde kullanıyorum ama 😒 onun dışında bi sıkıntı yok
BAS123 Canım evladını sağlıkla büyüt inşallah 🤲🏻 Senin bebeğin iri bebekti öyle hatırlıyorum doğum kilosuda öyle mi oldu acaba şuan bende aynı durumu yaşıyorum