Sevde3333 ben hemen sonrasında gittim yapıyorlar, doktorum da hemen gidebilirsin demişti. Ücretsiz eğitim araştırmada. Yalnız sonuçları mutlaka takip edin ne haber veriyorlar ne bakın buradan diye verdikleri kağıtta çıkıyor ne de e nabızda. 3 ay bekledim ben boşuna 20 günde çıkmıştı sonuçlar. 2 defa kalp durması sonucu kürtaj oldum ben de.