Haticeada Kizlar sabahtan beri çok sancım var adet sancısı gibi ama hiç gecmedi sizce doğum belirtirisimi su gelmeden doğuma giden varmı
sosi5 Haticeada canım benim ilk sancılarım başlamıştı hastanede suyum gelmişti sancı sıklığı ve aralığı çok önemli yalancı sancı da olabilir o yüzden sancını takip et illa su gelecek diye bi şey yok şimdiden kolay doğumun olsun inşallah bi avazda alırsın kucağına 🤗☺️
ssuleeyuce Haticeada gecmeyen sanci olursa dogum belirtisi olabiliyormus nisan yada su gelmek zorunda degil. Bi doktorunuzu arayin olmadi
Meltem2207 Selam canim tabiki de su gelmeden dogum olabilir illa su gelcek diye bisey yok eger sancilar ayni siklikta ve gittikce agrilar artiyosa buyuk ihtimalle dogumdur canim bence bi hastaneyi ara veya nst ye gir
Haticeada sosi5 canm işte dünden bugüne kadar var sancım adet sancısı gibi ama dayanmaya çalışıyor um bı danisim bilgili annelere dedim tşk ederim
ssuleeyuce Haticeada o zaman siz bi dr arayin yada gidin dinlenince vs gecmeyen agrilar dogum sancisi olabiyor. Ihmal etmeyin acilma falan varsa birde
Meltem2207 Haber et bizde merak ediyoruz canim !! Allah bi avazda dogurmak nasip etsin insallah, bizde bugun 38+5 iz aciklik var ama tik yok minik prenses nazlaniyor ❤️
Haticeada Meltem2207 canm benim nisanim da geldi ama suyun hala yokk ama ağrılarım baya var allh dizide kurtarsın bı sıcak suyla duş alıp geçmese gidcem
Meltem2207 Haticeada yaaaaaaa gozun aydin canimmmm Bende bunlari sana yazarken pilates topun ustunde zip zip zipliyorum benimki gelmemekte israrci haha 😆 cok sevindim canim allah anali babali buyutmek nasip etsin minik kuzuya guzel saglikli bir omur dilerim insallah
Seher24 Haticeada ay ne güzel ya Allah bizede böyle evde çekip hastane de şipşak doğurmayı nasip etsin 😘😘