gmzns Arkadaşlar merhaba bugün doktora gittik 12 haftalığız gelişimi 3-4 gün önde gidiyormuş ense kalınlığı 1.9 çıktı 2 ve üzeri olunca sıkıntı oluyor dedi doktor aynı durumu yaşayan var mı büyük ihtimal oğlan dedi bide
Sevgili_bebegim gmzns Kaç tane kadın doğum doktoruna sordum 3 mm. Ve üzeri sıkıntı dedi bizim de 2.3 çok fazla dikkate almadım açıkçası ben ferah olun
se26es gmzns canim bizimde 3.5mm cikmisti ikili tarama testinde ama 3lüye baska bir doktora gittigimde bir sorun olmadığını soyledi . Bence cokta dusunme gayet normal cikmis 🤗 insallah sağ salim alacagiz ogluslarimizi 👼🏻
emoser gmzns bizimde 1.9 çıktı normal dedi dr bazılarına göre 2.5 bazılarına göre 3ün üstü riskli denio ama sizinkide 2altı zaten