35rabia Kızlar giden varmi bende ilk randevumu aldim ama doğum da memnun kalan varmi nasipse benim normal doğum olacak hastane hakkında bilgisi olan yazabilir mi acaba ?🙄
Oykuaygun 35rabia bende Bi ara araştırdım Ayşegül hanım var orada ondan çok memnunlar. Gitmek istedim ama hem uzak geldi hemde yenidoğan yoğun bakımı olmaması beni biraz tedirgin etti
oglum0603 35rabia ben gidiyorum hayat hastanesine aysegul hanim doktorum cok cok memnunum çok anlayışlı çok saygılı bi doktor 😊👍
Gizzemmm 35rabia hayırlı olsun öncelikle ben de ilk hamileliğimde hayat hastanesi ayşegül hanıma gitmiştim hem muayne ücretleri hem de doğum ücreti diğer hastanelere göre uygun ama benim erken doğum riskim vardı o yüzden yoğun bakım ünitesi benim için önemliydi hastane değişikliği yaptım şuanda doktorum çankaya tıpta Alev Timur ismi doğumu karataşta yaptırıyo kesinlikle tavsiye ederim kızımı onunla dünyaya getirdim şimdi ikinciye hamileyim yine tercihim aynı oldu buarada bende bucadayım 😊 35rabia
35rabia Oykuaygun Ben Ayşegül hanima randevu aldım canim ben bucadayim hastane konakta ama fazla gidilebilecek bir mesafe diye düşündüm bakalım gidince görcez
Oykuaygun 35rabia bende bucada oturuyorum da burdan Konak yarım saat sürüyor benimde arabada bulantım çok oluyor. Memnun kalmazsan Ege şehirde dilay hanımı öneririm ☺️
35rabia oglum0603 Bende salı günü ilk defa gidicem canim bakalım sekreter direk Ayşegül hanima randevu verdi demekki gerçekten iyi bir doktor
oglum0603 Zumrut1992 muayene 85 tl sezeryan normal ikiside 2700 tl detaylı 400 tl ikili tarama 150 tl bildiklerim bunlar 😊
4321 Özel Karataş hastanesinde gonca hanım var öneririm çok ilgili bi doktor ben kürtaj olmuştum , Doğum konusunda çok bilgim yok ama gonca hanım çok ilgili ve herşeyi detaylı şekilde anlatıyor