Evimi ozledim canim ya xok bas agrim oluyor biraz değişiklik iyi olur derim evime döneyim az yapamazsam gelirim yatağımı yastığımı xok ozlwsim tek korkum nezamandr yemek yapamiorm yapamazsam.die 3 tane kaybettim ben öldü karnimda hep bunu nasip eder inşallah rabbim hepimizin bebeklerini nasip etsin bizlere