Nehirimmm06 Nehirimmm06 ben biraz stresli bir insanım ilk ultrasonda baktı kese yamuktu ve içi bulanıktı sonra Bi 15 20 dakika sohbet ettik doktorla kafamı dağıttı falan tekrar baktı kese şekli tam yuvarlak oldu ve iç bulanıklığı da azaldı iyice biraz rahmi kasmam da etklili oluyormuş ister istemez insan korkuyor 6 kayıp tan sonra çok da relax olamıyorum ama elimden geldikçe rahat olmaya çalışıyorum