Miray0 Ben triod ameliyatı oldum ilaç kullanıyorum malesef her ay düzenli endokrin doktoruna gidiyorum çünkü hormonlardan her ay değişiyor değerler ve dolayısıyla ilaç dozları benim ilaç dozum şuan levitron 150mg kullanıyorum 32+2 olduk içinizi ferah tutun sadece her ay hastaneye gitmek yoruyor hem kadın doğuma hem endokrine onun dışında bir problem olmuyor allahın izniyle 😌