Alisa1212 belki akşama olursun ya da yarın olursun birkaç gün gecikmeden test yapma bence biliyorum sabretmek zor ama sürekli hamile kalmakla ilgili şeyler düşünme kafanı başka şeylere ver yine yumurtlama gününü degerlendir ilaçların varsa kullan ama regl tarihin genele kadar akışına bırakmaya çalış bak geçen ay 1 ay boyunca sürekli acaba hsmile miyim şu belirtileri bu belirti olabilir mi hep bunları düşündüm soğan suyu takviye ilaçlar ovulasyon testi yapmadigim kalmadı reglden birkaç gün önce testler yaptım kan verdim ama negatifti sonra regl oldum ve artık akışına bırakmaya karar verdim regl gecikmesi olmadan test de yapmicam belirti de aramiycam her gün 1 film izliyorum kitap okuyorum yürüyüş yapıyorum bende pko var mesela internetten araştırdım ne yapabilirim diye sağlıklı beslenme ve yürüyüş gerekiyormus yumurtalıkların daha güzel çalışması için mesela muzda yüksek miktarda folik asit varmış süt , yumurta ,ceviz , kabak çekirdeği bunlar hamile kalmada çok faydalıymış bu sekilde beslenmeye calısıcam sürekli ne zaman hamile kalıcam diye düşünüp durursak sadece stres yaparız ve kendi kendimize engel oluruz .