SekerAnne Bebeği dönmeyenler ters duruşta olanlar üzülmeyin 🤗Ama bi sorum olacak bebeğimin kilo alması için ne yapmalıyım?
94duygu SekerAnne çok sevindim canım bende 38. Haftadayım hala dönmedi bebeğim bugun kontrolumuz var inşallah benim kızımda dönmüştür 🙏🙏
-gyns- SekerAnne Ay maşâALLAH🤗.. Özel harletler yaptınız mı?.. Bizimkide en son muayenede tersti😬.. Şuan kaç kilo? Kilo için muz, kaşar, süt ürünlerini öneriyorlar genelde😅..
SekerAnne -gyns- yooo yürüyüş yap demişti doktor onu da yapmadım ;ama çalışıyorum hala hareketliyim, bebiş de hareketli ondan olabilir😬
Betuldnz Gozunuz aydın 😍 Bende 32+5deyim kaburgalarimda başı çok fena nefesimi kesiyor , inşallah benimde döner sağlıkla bebeğim biraz. Rahat nefes alırım 😔🙏🤦🏼♀️ bu arada dönmesi için birşey yaptınız mı ?
feyzakoral Babası konuşsun arkadaşlar, benim eşim konuştu bacağıma kafasını koyup gel kızım gel falan. Gözümüzün önünde karnımın hareketleri.... mucize resmennn😍😍🦋🦋 inşALLAH döner sizin de🤲🏼
-gyns- feyzakoral Konuşuyor özellikte oda karanlıkken, telefon ışığı tutuyoruz.. Aşağı taraftan uyaran veriyor.. Buraya gel diyor, seni burada bekliyoruz diyor, sohbet muhabbet işte😍.. Bizimkide hareketleniyor🤗.. İnşâALLAH dönerler🌸..
SekerAnne feyzakoral benim de eşim çok konuşur 😬 benimki de son 2 haftadıır yamul yumuldu çabalıyormuş demek ki🤭
1987gokce SekerAnne ay ne güzel gözün aydın bana da doktorum ters dedi 29. Haftamda ama döner endişe etme de dedi inşallah bize de nasip olur 😊 sağlıklı dogumlar Rabbim bir avazda kurtarsin.