Merhaba güzel anneler gece uyuyamadm gece 3te uyandm ve sabah 6 gibi kasıklarımda ağrı başladı ama gecmesini bekledim öyle uyumusum uyandgmdan beride kasığımda adet sancısı gibi bi ağrı var cok aşırı şiddetli bi ağrı degil ama yine sancı var iste bebek hareket ediyor nadirde olsa hareket ediyor ama 31. Haftada gittigimde 1 cm açıklığım olduğunu erken dogum riskimin olduğunu ve akıntı seklinde suyumun geldigini söyledi doktor acaba bu ağrıyı yasayan varmı? Yada fikri olan ? 😔