Kızlar merhaba 😬
pijama takımı aldım 68-70 kilo falanım şu an denediğim de tam oldu M beden aldım acaba 1 beden büyük mü alsaydım ama doğum yapınca da şişlikler falan geçecek diyorum bu sefer de çuval gibi olmasın şu an bile kolları uzun hafiften L beden de daha bol olur değişim yapsam mı kararsız kaldım
bu kilolar da olanlar siz hangi beden alıyorsunuz 🤔