Merhaba hamımlar,
Haftaya Kartal Lütfi Kırdar’da spinal sezaryen ile doğum yapacağım inşallah. İlk doğumumu özelde yapmıştım bir artısını görmedim hiç memnun kalmadım da şimdi devlette doğum yapanlardan bilgi almak istedim birazcık. Yakın zamanda bu hastanede doğum yapan falan çıkar belki paylaşır tecrübesini. Herkese hayırlı doğumlar dilerim🤗