Kızlar 10 hafta içindeyim bu aralar vajinada kaşıntı ve ara ara hafif sızı var. Akıntım zaten vardı şu an sanki daha fazla (açık sarı/sarı karışık) sanırım Mantar oldu bilemiyorum. Bitkisel olarak ne yapabilirim? Yardımcı olur musunuz? Geçer mi hemen? Bebeğe zararı yok değil mi?