cigerpare doktorun adını hatırlatamıyorum ama asistan doktor ile başka bi doktor birlikte baktılar bana,randevu aldığım perinatolog tenezzül edip bakmadı, köşesinde oturup kağıtları inceliyodu😂önceki gebeliğimde de riskliydim her hafta sürekli detaylıya gidiyodum oraya, masraf olmasın diye, hep aynı tavırdalar randevulu olduğun doktor gelmiyo hiç asistanlar bakıyo..genelde 15 dk sürüyo benim..riskli gebeyim diye mi ne iyice didikliyorlar her tahlili yaptırıyolar