Ssedaylmz Ben henüz hamile değilken adet düzensizliği için gittim kadin hastalıklarında cok iyi sonuç aldim. Hastalığımı nedenine kadar anlattı. Sonra bebek planlama için gittim folik asite başlattı ve cok şükür 3. Ay hamile kaldim. Şimdi 16. Haftadayim ve başka doktora hiç gitmedim. Muayene ilk haftalar uzun sürüyordu şimdi rutin kontrollere gittigim için kısa sürüyor. benim bilmem gereken herseyi söylüyor bende cok arastirmiyorum zaten iyi demesi benim için yetiyor. Kendimde bi ağrı rahatsizlik olursa onu soruyorum detayli anlatıyor. Çikarken aklimda bur soru kalmiyor acikcasi..Telefon numarası vermedi ilk haftalar hastane acili 24 saat açık olumsuz bi durumda gelirsin mutlaka demişti. Naifligini ve beni anlamasini cok seviyorum inşallah bebegimi de Yağmur hanimda doğurmak istiyorum. Tavsiye ederim şahsım adına…