Normal veya sezeryan doğum hiç farketmez hastane çantanıza atıştırmalık ne koydunuz anneler . Kahve almayacağım yanıma onu hastaneden alırız rezene çayı var bir iki çikolata koydum çok severim . Hoşaf yapmadiyı bilmiyorum sevmediğim içinde anneme yaptırmadım . Karışık kuruyemiş mi alayım ne yapayım 1 gece kalacağız ama Doğumdan sonra beslenmemiz değişiyor galiba bazı şeyler yenmiyormuş ben kendimi bildim bileli yemek yemeyi severim orda aç kalmayayım 🤷🏻♀️