Gulfidan49 ben hiç kasık ağrısı yaşamamıştım Daha doğrusu hafif yaşamıştım 17 haftam da o kadar şiddetli Yaşadım Ki karın ağrısı kasık ağrısı ayağa bile kalkamıyorum Kasıklarım batıyor du resmen Hala da öyle 18 oldum 🤔 hic bu kdr siddetli kasık agrım olmamıştı