Meraba kızlar benim sorum şu atatürk egitim araştrma hastanesinde Doktor Ali ipek varmış ben çok duydm iyi diyorlar ona ayrıntılıya gitmeyi düşünüyrm ama ne yapmam gerek hiç bi bilgim yok nasl olması gerk ne yapmamız gerek bilenler bilgi verirse çok sevinirm ☺