Aylinyldz 33+3 te bebeğim 2408 gramdı 1 hafta önden gidiyor dedi doktorum ama herkesin bebeği aynı kiloda olacak diye bir şey yok genetik olabiliyor yani sağlıklı olsun gerisi önemli değil bence sende üzülme o yüzden canım ayrıca ara öğünleri kaçırmaman lazım benim doktorum hep öyle söyler ben hiç kaçırmam ara öğünleri meyve ceviz badem süt yoğurt gibi şeyleri mutlaka tüketmen gerek bunlar en çok kilo aldıran şeyler bunlara dikkat et sadece canım