Kızlar benim ikinci bebeğime hamileyim fakat sürekli kafam da olumsuz düşünceler dolanıyor hep en kötü geliyor ikinci gebeliğim daha rahat olurum diye düşünürken daha çok stres yaşıyorum 😞 Sizde durumlar nedir ben mi abartıyorum yoksa herkes mi böyle ?