Iraz Merhaba yol arkadaşlarim . . Bana uygun ve güzel emzirme sütyeni önerebilirmisiniz göğüs ölçüm 95 olmuş kaplı şekilde içi boş . Birde atlet gereklimi doğumdan sonra yoksa çıtçıtlı mi mantkli sezeryan istiyorum ama bilemedim
alenrenas1 Iraz ben bunu aldım 😅 MAMA 2′li Emzirme Sütyeni https://www2.hm.com/tr_tr/productpage.0567532004.html
Cagemeg Iraz Ben emzirme südyeni almadım, doğumuma 10-15 gün falan kaldı, kış bebeğiyiz yani, o yüzden üşütmemek için emzirme atleti aldım şimdilik 2 tane. Atletin göğüs kısmı südyenli. Ekstra südyen kullanmama gerek yok yani. Lcw den aldım 39 tl ye.
Iraz alenrenas1 fiyat fena değil.ama acaba çevreleyen tutan sutyenler daha mı kullanışlı sarkmamasi için
Cagemeg Iraz Boş kaplı canım bak görsel linkini paylaşıyorum. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Ic-Giyim-Atlet/4392179/1019746