Merhaba anneler ben 7+4 teyim mide bulantım 6. Haftada başladı ama çok değildi bana engel olmuyordu ama 7. Haftama girdiğim günden beri mide bulantısı peşimi hiçbir şekilde bırakmadı en son cumartesi günü yemek yemiştim şuan perşembe ve hala tek Bir lokma dahi yutamadım sadece kusma vardı 2 gün sürdü ondan sonra mide boş kaldığı için kusamıyor ama bulantım gitgidr artıyor bana çözüm yolu söyler misiniz ☺️