bebekkaradag Az önce sonuçlarımı aldım acil doktoru kanda iltahap olduğunu parol kullanabileceğimi söyledi başına böyle bir şey gelen var mı
ToprakVeAnnesi35 bebekkaradag benim de çıktı ama çok önemsemedi dr. Ne kadar yüksek çıktığı da önemli. Heö parol ne yapacakki enfeksiyona ağrı kesici o
Esraece bebekkaradag benimde saglik ocagindaki tahlilimde iltihap cikti kadim dogum doktorum idrarda enfeksiyin olabilir dedi kültür istedi enfeksiyon yok ama mantar cikti siz yine kendi doktorunuzla bi konusun derim
bebekkaradag ToprakVeAnnesi35 Boğaz ağrısı için Parol verdi sanırım😓 Ağrı dayanamayacağım gibi değil, ilaç içmektense ağrısın ama halsizlik ve baş ağrım var. Sizde de aynı mı olmuştu?
bebekkaradag ToprakVeAnnesi35 Bu arada cevap verdiğiniz için teşekkür ederim... kaçtır soru soruyorum cevap veren yok nasıl forum anlamadım🤷🏻♀️
ToprakVeAnnesi35 bebekkaradag ben de enfeksiyon çıkmasına rağmen ben bir halsizlik veya başka bir şey hissetmedim ilaç da kullanmadım. Belki boğazınıza ballı ılık su iyi gelebilir
bebekkaradag Esraece Doktor kontrolüm 5 Haziran’da olduğu için içim rahat etmedi belki başına gelen vardır diye sormak istedim🙈 sağolun🙏🏼 Şu an kaç haftalıksınız ve enfeksiyonunuz geçti mi acaba?
Esraece Suan 21+3 um mantar oldugu icin herhangi belirtisi yani bi kasinti olmadigi icin ilac vermedi doktor sirkeli su kullandim faydasini gordum sunalik bi problem kalmadi 😊
Esraece 2 kasik kadar sirkeyle suyu karistirip her lovobaya girdigimde pamuk ile kullandim halende kullaniyorum cunku mantar tekrarliyabiliyirmus havalarda sicak malim hamilelikte daha fazla görüldüğü icin bende her zman temizliyorum sirkeli suyla