Merhabalar 🌸
37 haftalık hamileyim. Son bir kaç haftamız kaldı Allah’ın izniyle 🧿 Normal doğum düşünüyorum inşallah her şey yolunda giderse ama son bir haftadır kaşıntım aşırı arttı akıntımla birlikte. Krem kullanıyorum ama pek etki etmedi maalesef. Bu normal doğumu riske atacak bir durum oluşturmuyor değil mi? Doktorundan bu konuda bir bilgi alan var mı acaba? ben haftaya gidicem o zamana kadar merak ettim. (Kulaktan dolma bilgilerle korkutucu şeyler yazmayın rica ediyorum doğumuma çok az bir zaman kaldı bi tanıdığınızın başına gelen talihsiz hikayeyle ilgilenmiyorum 😊) Doktorundan bu konuda bilgi alanları paylaşmaya davet ediyorum 💃