Hifaberra Kızlar şimdi muayene oldum. 38+3 günlük gebeliğim var nst için gelmiştim. Doktorum bebeğinin midesinde katı birşeyler var doğumdan sonra hemen ultrasonla bakmamız lazım dedi. Sizce ne olabilir ? Başına böyle birşey gelen var mı ?