Henüz yaptırmadım ama kimseye hatıra kalmasına gerek yok sokak hayvanlari icin mama yaptirip dagiticam zaten yakın cevrem gelicegi icin cocugumuda surekli gorucekler büyüdükçe hatiraya gerek duymuyorum dışardaki hayvanları beslemek daha mantıklı geliyor