Deniz773 Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim , bebiş kıyafetleri almaya başladınız mı başladıysanız en çok nerelerden tercih ediyorsunuz
Eminos123 Deniz773 almanız icin erken sanki nerde indirim varsa aldim bide hastane cikisi cok almayin hizli buyuyorlar zibinlari 1 beden buyuk alin hemen buyuyorlar
Oykuaygun Deniz773 hastane çıkışı alabilirsin. Ben 1 tane 10lu 1 tane 5li ve 1 tane de 3lü aldım. Bunun dışında alt üst takım. Ve çıtçıtlı body
Buketkucuk Deniz773 ben cinsiyet kesinleşince başladım tanıdıklarımdan geldi bir kaç tane bende orada burada gördükçe almaya çalışıyorum belirli bir marka yok😊
mlkkk Deniz773 ben öğrendikten sonra tek tük almaya başladım heves ettikçe indirim gördükçe e bebekten takımlar aldım hem kıza hem erkeğe gidecek renklerde 0-3 3-6 6-9aylarda aldım ama artık cinsiyet öğrenene kadar kıyafet almayacağım heves ettikçe diğer eksiklerini aradan çıkartayım diyorum😊
haziranin25i Deniz773 13+3 de cinsiyeti öğrenir öğrenmez almaya başladık her ay bütçe ayırıp ihtiyaç listesinden ihtiyacını aldık. 30 lu haftalarıma geldiğimde eşyalarını yıkamış ütülemiş ve hurca koymustum 🤗 Mobilyaları da geldi yerleştirdim de 😍 şimdi sadece kızımızı heyecanla beklemek kaldı 💜
haziranin25i Deniz773 he ben ocak doğumlu olacağım için herseyini 0-3 olarak aldım. Bebeğin gelişimine göre alışveriş yapmaya devam edeceğim 🌺