Cilga canım oncelikle hosgeldin diyeyim simdiden. Özele gideceksen Nebahat ve Gülten hanim var ikisi de çok iyi doktor. İmperyalde onur ve dilek var onlarda iyidir. Ama devlete gitmeyi düşünüyorsanız deniz kulaksız diye yardımcı doc Dr var oda çok iyi. Tabi doktorun iyi olması hastaya gore değişiyor inşallah çabucak bulursun doktorun