Busi asagidan daha net goruldugu dogru ama turkiyede acil onemli bir durum olmadikca asagidan bakilmiyor, bebege zarar vermemek icin. Ultrason ozellikle ilk 3 ayda bebek icin zararli. Bir gebelik suresince 5 6 kere ultrason muayenesi 4 dakikayi gecmemek kaydiyla yeterli 4 dakikadan sonra bebegin kalp isisini etkiliyor. Ama turkiyede her muayenede masallah uzun uzun baktiriyoruz hele 6 7 aydan sonra surasi soyle burasi kime benziyo sohbetlerine bile giriyoruz maalesef