Sakinee Dün akşam üzeri 10-8 dakikada bir karnım sertleşmeye başlamıştı gece 2gibi zor uykuya daldım ve sürekli akarken hissettiğim akıntıdan biraz daha su halinde sıvı kaybediyorum 😂😂 sizce geliyor mu yakın mı kasılmalar azaldı ama
Egeeren Sakinee kasilma tek basina dogum belirtisi sayilmio galiba benimde gunlerdir kasilmam var ve siklasmaya basladi 🥴 ama baska belirti yok
Sakinee Egeeren ilkinde hiç doğum belirtim olmadan doğurmuştum 😂 ne su ne nişan ne kasılma hiç birşey yoktu.olsa bir türlü olmasa bir türlü zaten vallahi bıktım 😂
Egeeren Sakinee hadi yaaa 🤭 masallah o zaman bu da ole olur belki . E dogurcagini nasil anlamistin ilkinde . İlkinde benim duzenli kasilmam vardi ara ara belime agri girip kasiklarima yayiliyordu 😅 ole gitmistim hastahaneye ama bu gebeligim de son dk gitmek istiyorum
Sakinee Egeeren 42,haftaya girmiştim artık son gün kontrole gitmiştim yürüyerek hadi doğur artık dedi doktor 2,5 cm açıklığım varmış yattım doğurdum 😂