Merhaba sevgili anneler şimdi doktordan çıktım.
26+1. Haftadayım. Doktor karnında sertleşme var erken doğum riskin var yatıp dinlenmen lazım dedi, Progestan verdi günde 3 kere içecekmişim. Çalışıyorum, işim de rahat ama tedirgin oldum.Var mı aranızda böyle bir sorunla karşılaşan?