Frdglp doktorunuz mutlaka değerlendirmiştir, benim 33te 100’ü bulan sancılarım oldu. 50-60-70 artıyor gittikçe 🤦🏻♀️ 35. haftamdayım ben de, doğal süreci bekliyorum artık, sancıları durdurmaya çalışmayacağız. Açılma olmadığı sürece, suyum gelmediği sürece bekliyorum işte.. Dün mesela bir tane sancım çıktı 60 ı bulan. Belli olmuyor bazen coşuyor 🤦🏻♀️ 35’ten sonra dursun diye müdahale etmiyorlar sanırım zorunlu durumlar hariç.