Sivasss bnm kadar nazlı olamazsın cnm 😂 en ufak ağrıda kıvranırım abartarak 😂 hatta eşim diyor senin normal doğum yapabilceğini sanmıyorum anestezili sezeryan isteriz diye 😂 (veteriner hekim doğumun nasıl zor oldugunu bildiğinden öyle diyor) ama hiç ağrı olmuyor emin ol zaten ameliyattan çıkınca sana ağrı kesici vuruyorlar saniyeler içinde geçiyor o olan ağrıda sonra rahatsın 🙈🙈