Duygusuz Melo24_ isimler cok güzel bizde deyiş koyacağız isim ama yanına ne yakışır ki deyiş asil, deyiş aslan, deyiş eren, deyiş devrim hangisi kulaga daha hoş geliyor sizce ☺️