Kızlar merhaba. Bugün kontrolum vardı. Ve nst de sancilarim çıktı. Benim 3 gündür ara ara giren sancilarim vardi yalanci sancidir diye onemsemedim. Bgun de sancim vardi iki defa nst ye girdim. Ikisindede 80 90 civari düzenli sancim cikti. Doktorum alttan muayene etti. 1 cm açıklık var dedi. Ama beni eve yolladi. Sancilarin artarsa gel dedi. Artmazsa pazartesi gel bakalm dedi. 1 cm açıklıgi olan varmi siz ne yaptınız daha fazla ilerlermi dogum yapar miyim ?? Bebegim 2840 gram suan.Doktorumun acil ameliyata gtmesi gerekiyordu cok aciklama yapamadi ve saat 4 olmuştu.